Proszę o poradę jak sprawdzić nastawnik pompy w 1.9 TDI AGR. Czasami zdarza się falowanie obrotów na biegu jałowym. Wyczytałem w internecie, że można to zdiagnozować poprzez wypięcie kostki z czujnika prędkości w skrzyni biegów. Czy ktoś potrafi bliżej określić jak go zlokalizować. Będę bardzo wdzięczny :wink:
Tak tym sposobem mozna wykryc zasyfiony nastawnik.
Po odpieciu kostki impulsatora na skrzyni samochód powinien przestac szarpać.
Wykonaj tez logi statyczne na max nagrzanym silniku - 001,004,007,013 oraz odczytaj błędy.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Przemik dziękuje za pomoc, może mógłbyś mnie nakierować gdzie w skrzyni znajduje się impulsator. Jakoś nie potrafię odszukać tego ustrojstwa. ( zakładam, że piny wychodzą na zewnątrz skrzyni i wsytarczy z nich zdjąć kostkę) W Internecie też nie potrafię odszukać jego lokalizacji.
Zwykla pompa w silniku 1Z. Jak jest zimny olej mniej niz 50-60'C to wciskajac gaz do dechy na 1-2-3 biegu po kilku sekundach silnik zaczyna przerywac po czym gasnie i nie daje sie uruchomic przez kilka sekund. Tak to on ma juz z 50kkm i podobno to wlasnie kwestia brudnego nastawnika - mozliwe to ??
Zwykla pompa w silniku 1Z. Jak jest zimny olej mniej niz 50-60'C to wciskajac gaz do dechy na 1-2-3 biegu po kilku sekundach silnik zaczyna przerywac po czym gasnie i nie daje sie uruchomic przez kilka sekund. Tak to on ma juz z 50kkm i podobno to wlasnie kwestia brudnego nastawnika - mozliwe to
Bardziej filtra paliwa.
A na ciepłym spoko ?
Diagnostyka statyczna wskazana :wink:
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz